...khusyuk saya berdoa...

sejak akhir2 ni saya sgt manja dengan papa...apa yang saya buat semua nak ade papa...nak katakan saya ni bakal jadi kakak tak jugak...mama tak tunjukkan apa2 pun tanda...agaknye papa suka sgt layan kerenah saya... tu yang saya sgt manja dengan papa...

...orang ade papa...

tgk gamba ni...papa kadang2 ade jugak tanye kat mama..'mama jeles ke tgk baby manja dengan papa?'hehehe..nanti mama akan cakap 'tak jeles pun...lagi senang mama nak wat keje'..tapi tulah kalo papa balik lambat je ckit..mulalah saya nak mengamuk kat mama...sian mama...masak pun kene dukung saya...

2 comments:

alahai sejuk je tgk........

suka gambo nom 2 tew ...sangat lawa

aleesya : hehehe...tq le cik moon..aleesya ni mmg suke posing...


About Me

About Me
nama seperti tertera di blog...umur 1 tahun 5 bulan...ramai cakap saya comel..comel ke saya ni?...sgt peramah dan suka berkawan...

Chatbox

Followers

Labels

Viewing My Blog