..pose ni mase 1st time saya berlakon drama..mase tu saya hanya pelakon tambahan je..hehehe..watak budak kecik nangis dalam mimpi...tak sampai 10 saat je scene saya tu...dapatlah rm30 hasil titik peluh saya...mase ni papa amik gambar saya and uncle man (A.R.Sulaiman)pun sibuk amik gambar saya gak..wat stok dia..dia kata saya pandai berlakon...hihihi...ye ke?Uncle Man sibuk suruh mama bawak saya g casting..tapi bile yer?

hai semua....jemput2 masuk ke blog aleesya ni....mama dah create kan blog khas ni utk saya...lepas ni senang le saya nak berblogging...kalau tak saya ni selalu je sibuk nak interframe kat FP mama...sesape nak tau pasal saya yang sebelum ni leh la tgk sdr kat FP mama...klik sini

3 comments:

da masuk daaaa... egege..

wah pasnih glamer la dia ...masuk tv

cik ita : jemput2lah masuk yer..

miss moon : tu lah cik moon..drama tu bilelah nak kuar...dah tak sabar nak tgk...huhuhu


About Me

About Me
nama seperti tertera di blog...umur 1 tahun 5 bulan...ramai cakap saya comel..comel ke saya ni?...sgt peramah dan suka berkawan...

Chatbox

Followers

Labels

Viewing My Blog