Baru2 ni saya, mama n papa g jln2 kat taman mainan...seronok tul lah dapat lepas dari sangkar....mama sampai tak larat nak kejar saya..papa je lah yang asik dok kejar sy..sy bukannyer aper..rase lapang je depan mata ni..tu yang tak tentu arah dibuatnyer...time ni lah nak tunjukkan skill saya berlari..laju jugak saya lari tau...dahlah badan saya kecik...lagi senang lah saya nak lari laju2....


saya anak kesayangan papa....hehehe


papa suke betul wat saya macam ni...tapi bagus jugak..dapat meningkatkan ketahanan fizikal saya...


sekali dapat terlepas....saya lari sekuat hati...penat papa kejar saya...


tgklah ni...macam ni pun saya leh buat...


masuk terowong pulak...


tgklah saya...saya memang dah pandai main gelongsor sejak kecik lagik....kalo setakat yang rendah macam ni kacang je....tak takut langsung pun...tapi mama je yang takut tgk saya...


1,2,3 gooooo.......


selamat mendarat.....


pastu wat macam ni pulak....macam ni pun saya berani tau....tapi kepada anak2 auntie or uncle di luar sane jgn ikut aksi sy ni...ianya amat merbahaya....hanya org terlatih macam sy je leh buat....hehehe..

sekian....

3 comments:

suka la tgk editing u cam nih ...
cam vintage ....so kewl

comellll....kejar lagi lari laju2

Miss Moon : tq cik moon...ni sume mama nyer keje..aleesya tau upload je..hehehe

siti_asiah : yerler mak iti...nanti aleesya lari laju2 lagik...tapi sian le kat papa tu...tercungap2 nanti dia kejar....


About Me

About Me
nama seperti tertera di blog...umur 1 tahun 5 bulan...ramai cakap saya comel..comel ke saya ni?...sgt peramah dan suka berkawan...

Chatbox

Followers

Labels

Viewing My Blog