Dah lame btullah sy tak update..faktor-faktor sy tak update ini kerana papa sy nyer laptop kena virus....pc mama lak langsung takleh install streamyx...ntah kenape ntah....oleh itu kami sekeluarga tak boleh lah nak bertenet....agak boring jugaklah mase tu...lepas dah elok pulak laptopnyer...saya pulak rase malas sgt nak update...hehehehe...malasnyer....skrg kalo duk umah sy paling suke tgk 'tatoon' ....kdg2 mama sampai malas nak layan saya..sian mama tak dapat tgk cerita2 yang mama suke......tu yang bila mama alihkan siaran je sy mulalah jerit...'mama nak tatoon'...nanti mama akan tekan2 lah siaran tatoon..sampai lah tatoon mane yang saya suke....kalo nak saya cakap 'nak' ..kalo tak nak tgk saya akan ckp 'nanak'...nak tau tak saya paling suke lah tatoon 'SHAUN THE SHEEP'...penah satu malam tu sy nak tatoon tu....papa cakap dah abis...saya macam tak percaya dah abis...papa malas nak layan saya terus dia bukakan youtube....nasib baik ade...sukenyer saya....hehehehe....ok2....jom kita layan gambo dulu..masuk blog aleesya tak sah kan kalo tak tgk gambo...gambo2 ni mase saya balik kg umah nenek...


kawan2 penah makan ni tak?hehehe..mase ni saya tak dapat  makan pun...sepupu saya yang abiskan..sbb mase ni saya tido kat dalam keta..mase ni kitorang g pasar pagi kat klawang tu...
tgk tu diorang siap rebut2....hehehe...yelah tengah panas..mestilah sedap....
besar betullah mata adik una ni....
kalo petang2 kat umah nenek..saya suka main badminton dgn abang dan kakak...saya pun ade reket saya sdr tau....
nampak kecik je saya ...mmg kecik pun...comel...
ni pulak papa suruh saya posing dgn payung baru...comel tak mulut saya...hehehe

ewah...ewah....
macam model tak saya....dpn umah nenek saya...
saya dan kereta kecik saya...
tgk tu una...jauh dia jalan...siap telek tayar motor tu...

una dah boleh duduk sdr....dia sekarang dah pandai merangkak tau...
papa ajak saya jalan ronda2 kampung dgn motor baru nenek...ni lah motor yang ibu belikan utk nenek...ranggi tak nenek saya bawak motor ni...hehehehe...saya duk kat bawah tu je...
tgk ape dah jadik dgn saya....tulah akibat tak tdo tengahari...time jalan2 naik motor saya leh lak tertido...ngantuk sgt...kena pulak angin2....syok gile....

oklah ...ini sahaja cerita saya..nanti saya update lagi yer...


0 comments:

About Me

About Me
nama seperti tertera di blog...umur 1 tahun 5 bulan...ramai cakap saya comel..comel ke saya ni?...sgt peramah dan suka berkawan...

Chatbox

Followers

Labels

Viewing My Blog